środa, 18 stycznia 2012

Tęskniłem !!!

Po sobotnim spacerze z moją Emi poszedłem spać , gdy się obudziłem czekała na  mnie kolacja ale za bardzo tęskniłem za moją ukochaną ; powąchałem to i wybiegłem na podwórko ; usiadłem za schodach -zacząłem rozmyślać o nas o mnie o Emi o naszej zabawie o naszej miłości . Nie minęła chwila i  z tej tęsknoty zacząłem wyć jak wilk (ale tylko dwa razy).Chciałem żeby Emi do mnie wróciła, żeby została ze mną u mnie w domuu teraz dziś tu i teraz ! Chciałem się do niej przytulić pocałować ją na dobranoc mieć ją blisko ! I usłyszałem otwierające się drzwi wyszła i Patrycja i moja "mamusia" Ala ; **** . Przestraszyłem je trochę nie wiedziały o co mi chodzi . Po tym co sie stało poszedłem na parapet ,położyłem się i nadal myślałam o NIEEJ o tej najważniejszej . Podeszła do mnie Patrycja i zaczęła mnie głaskać no więc dlatego że bardzo lubię głaskanie zeskoczyłem z parapetu i wskoczyłem na łóżko ! Po zabawie (głaskaniu) jednak postanowiłem że coś zjem poszedłem do kuchni i zjadłem to co miałem ! mmniam mniam mniam ! Moja "mamusia" zaczęła rozbierać choinkę po naszych wariacjach  ! I tak czekałem na następne spotkanie z nią nie mogłem się doczekać !
CANON ! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz